CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, October 10, 2011

"50 de ani de zbor spaţial cu echipaj uman", Şcoala Nr 3 Moreni, DB


"Noi am organizat acest eveniment în două etape: I. Am prezentat elevilor câteva informaţii despre zborurile spaţiale cu echipaj uman, o listă a site-urilor unde se pot documenta si un filmuleţ de pe youtube. Activitatea s-a desfaşurat pe perioada pauzelor, în holuri şi săli de clasa, au participat 6 clase (gimnaziu şi primar). Acesta activitate s-a desfaşurat în data de 4 octombrie 2011. II. In etapa a II-a am organizat un concurs pe secţiuni diferite: colage, poem, proza, desen, referat, ppt-uri, machete şi costume. La concurs s-au înscris 27 de elevi. Am premiat cele mai bune lucrări şi le-am expus la intrarea în scoală."
Prof. Cristina Gabriela Predoana







0 comments: