CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, October 11, 2009

"World Space Week", Scoala cu Clasele I-VIII "Ioan de Hunedoara", Santimbru, AB

"Le-am spus elevilor mei de existenta acestui eveniment, de faptul ca este recunoscut la nivel international si ca este o ocazie foarte buna ca munca lor sa fie vazuta nu numai în România, dar oriunde în lume, pentru ca le voi face poze si lucrarile lor vor fi publicate pe Internet, pe site-ul acestui eveniment. Cred ca au vizitat apoi acest site, pentru ca au fost chiar motivati. Elevii au decis de bunavoie sa lucreze fie la planse, fie prezentari power point, fie sa faca referate ori desene în care sa prezinte propria lor viziune despre spatiul cosmic, despre planetele care compun sistemul nostru solar, despre satelitul nostru natural luna, ori despre mijloace de transport ale viitorului. M-a impresionat vointa unora, precum si ingeniozitatea materialelor folosite, pentru ca au folosit de la clasicul carton format plansa A0, la coala de poliestiren, pe care sistemul solar a fost reprezentat cu decupaje alb negru sau color, listate la imprimanta. S-au inspirat din diverse enciclopedii, în care sistemul solar era reprezentat, micşorat la scară, cu diverse culori, în funcţie de compozitia minerală a planetelor respective, din atlase Au pictat cu acuarela ori desenat în creion si trebuie sa mentionez ca le-am admirat perseverenta pentru ca unele planse au necesitat trei, patru ore de pictura pentru a finaliza desenele facute initial în creion. Cu lucrarile rezultate am ornat salile de clasa ori cabinetul de geografie, iar satisfactia lor a fost cu atât mai mare cu cât lucrarile proprii au putut fi admirate de catre colegi, rezultând chiar o mica competitie, fiecare grupa dorind ca lucrarea proprie sa fie cea mai reusita si cea mai admirata.
Tinând cont de faptul ca a fost primul an de participare, va spun sincer ca am fost per ansamblu multumita de implicarea copiilor, de entuziasmul lor, precum si de rezultatul muncii acestora."

Profesor Maria Voica










0 comments: