CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, October 7, 2008

”Cursa către Spaţiu” - "Space Race", Aninoasa, HD


Elevii şcolii Generale „Sfânta Varvara” Aninoasa – Hunedoara, coordonaţi de profesor Aurelia Muntean în colaborare cu cadrele didactice Mihai Lorena Gratiela si Vesa Raluca, au participat în cadrul Săptămanii Mondiale a Spaţiului Cosmic 4-10 octombrie 2008 –in data de 7 octombrie 2008 prin realizarea unui proiect ”Cursa către Spaţiu”, dedicat explorării spaţiului cosmic. Aceştia au realizat prezentări PowerPoint, pliante, documentare si ziar intitulat „Lumi spaţiale virtuale”.
Activităţile s-au derulat prin provocarea elevilor şcolii, a cadrelor didactice dar şi părinţilor. Realizarea programului de acţiune, atelier de creaţie tridimensional- machete spaţiale, ecusoane, buletine informative-fluturaşi cu descrierea evenimentului, colaje, referate, creatii literare, compoziţii plastice, realizarea afişului evenimentului, prezentari PowerPoint
Coordonatoarea si elevii au creat un ambient prietenos şi bogat informaţional; au decorarat sala de clasa cu materiale şi fotografii specifice evenimenului; au creat materiale de promovare (afişe, pliante, broşuri) pe care le-au distribuit elevilor din scoala .

The students of the „Saint Varvara” school from Aninoasa, Hunedoara County, coordinated by prof. Aurelia Muntean, together with Mihai Lorena Gratiela si Vesa Raluca, participated, during the World Space Week, to the „Space Race”! This project who took place on October 7th, involved the creation of powerpoint presentations, brochures and of a newspaper, „Virtual Space Worlds”.
The students, teachers and parents were challenged to draft a schedule, 3-D models, logos, brochures, essays, powerpoint presentations, and other works of space art.
The coordinator and the students created a pleasant and information-rich ambient; they decorated the classroom with materials and space photos; they created promo documents (posters and brochures) and they distributed the later to their colleagues.

















0 comments: