CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, October 8, 2010

"Universul - infinitul în care trăim", Grupul Şcolar „Grigore Moisil” din Deva

Saptamana Mondiala a Spatiului Cosmic a fost sarbatorita şi la Grupul Şcolar „Grigore Moisil” din Deva, ocazie cu care a avut loc a doua ediţie a simpozionului „Universul - infinitul în care trăim”, organizat de prof. Rodica Jarnea. La simpozion au participat cu, diverse lucrări, mai mulţi elevi şi profesori de la unităţi de învăţământ judeţ. Astfel, prof. Larisa Măgheruşan, de la Grupul Şcolar de Arte şi Meserii „Ion Mincu” din Deva, în deschiderea manifestării, a prezentat lucrarea „Românii, oameni ai aerului”. Cei de la Colegiul Tehnic Feroviar „Anghel Saligny” din Simeria au prezentat lucrările „Păşind în Univers” (Monica Nicoară, coordonator prof. Simona Lupşor” şi „Cosmos (Andreea Nicora şi Andreea Stanciu, prof. Mariana Ivan), iar Şcoala Generală „Andrei Mureşanu” din Deva a fost prezentă cu „Titan” (Dana Avrămescu, prof. Monika Hompoth). Au urmat, apoi, alte prezentări ale elevilor şi profesorilor din municipiul reşedinţă de judeţ. Astfel, elevul Claudiu Mihai Crişan, de la Colegiul Naţional „Decebal” a vorbit despre „Spaţiul care ne înconjoară”, iar Alina Mădălina Benea, o liceană de la „Grigore Moisil”, a prezentat „Universul”. Tot de la „Moisil” au ţinut expozeuri profesorii Monica Crişan, cu „Planetele”, şi Adrian Vlaicu, cu „Începuturile Universului”. Prezentarea de lucrări s-a încheiat cu cea intitulată „Drumul spre Marte”, realizată de elevii Cristian Goia, Aurora Baltag, Ioana Barbu, Paul Mateş şi Radu Nimernicu, sub coordonarea profesorilor Rodica Jarnea şi Alin Petraş, toţi de la Grupul Şcolar „Grigore Moisil” din Deva. Simpozionul s-a încheiat printr-o miniexpoziţie de lucrări tematice realizată de elevii clasei a III- a „Step by step” de la Şcoala Generală „Andrei Şaguna” din Deva, sub îndrumarea învăţătoarelor Anca Hancheş şi Teodora Zăvoianu. Evenimentul a fost reflectat in paginile ziarului "Servus"

Prof.Carmen Ene, Prof.Rodica Jarnea





0 comments: