CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, October 6, 2009

Saptamana Mondiala a Spatiului la Scoala cu cls I-VIII Campeni , AB

Domnul profesor de fizica Gheorghe Dragoiu, asistat de doamnele profesoare de desen Bocsa Maria Ramona si de geografie Boncutiu Simona a organizat, la Scoala cu Clasele I-VIII o serie de manifestari dedicate sarbatoririi Saptamanii Mondiale a Spatiului Cosmic. In cuvintele domniei sale:

- Discutii interactive despre Saptamana Mondiala a Spatiului Cosmic (ce este, cind, cine, cum, care sunt beneficiile etc) cu participarea elevilor din cls VIII.-6 elevi
- Modele de rachete, si lansate in spatiu ( din 4 care au fost lansate, au functionat 3 , una a esuat)- 4 elevi.
- Desene - spatiul cosmic in viziunea elevilor- elevi din cls VI-VII-VIII =28 elevi
- Istoric al zborurilor cosmice- 3 elevi, etc
- O activitate aparte a fost o calatorie imaginara la Kennedy Space Center-USA.
Din fericire eu am vizitat acest Centru si am adus cu mine in Romania diferite pliante, biletul de intrare , programul de vizitare, invitatii pentru a vizita Centrul, cani ( de baut ceai sau apa) etc. Eu am fost in USA de 11 ori deoarece fiul meu este plecat de 12 ani acolo si este prof de fizica.
Scenariul desfasurari calatoriei imaginare a fost in linii mari urmatorul
-o eleva va prezenta harta Floridei - Orlando; alta eleva vorbeste despre compania aeriana cu care zburam Lufthansa(LH); doua eleve dau la toti participantii carti postale (vederi) pe care sunt fotografiate avioane- (le-am luat de pe avion cind am venit); un elev prezinta harta zonei; o alta eleva va arata biletul de intrare ( in original); doi elevi vor prezenta Complexul de vizitare; o alta eleva va arate in original programul actiunilor ce ruleaza acolo la diferite ore; alti 4 elevi prezinta diferita pliante despre NASA Kennedy Space Center. La realizarea activitatii au contribuit 14 elevi. Aceasta activitate s-a desfasurat marti 6 oct.2009 la care au participat elevi (din cls VI-VII-VIII =24 elevi ) si profesori (8 prof.). Total participanti 87.
Luni 12 octombrie 2009 am fost invitat prin telefon in direct la Radio Romania Cultural intre orele 13,30- 13,45:


Stiinta in cuvinte potrivite - Radio Romania Cultural 12 octombrie 2009
Asculta mai multe audio Evenimente






0 comments: